Sete precauzioni per a prutezzione di sicurità di a sulfida di idrogenu

H2S Dangers

I. Zona periculosa

1. Zona estremamente periculosa

A cuncentrazione massima permessa di idrogenu sulfiu in l'aria hè 10mg / m3.

Quandu a cuncentrazione hè più grande o uguali à 760 (509ppm), a ghjente hà da soffre rapidamente di avvelenamentu aguutu, paralisi respiratoria è a morte. Questa zona hè estremamente periculosa.

2. Zona altamente periculosa

Quandu u cuncentrazione di sulfuridu idrogenu hè trà 300 ~ 760mg / M3 (198 ~ 50pppm), pò causà pulmonariu e pneumonia, capu, marcea, vompiting. Questa zona hè una zona altamente periculosa.

3. Area moderatamente periculosa

Quandu a cuncentrazione di ibroga sulfide hè 10mg / m3 ~ 300mg / m3 198PM), l'irritazione ossea aguda pò accade, è esposizione prolongata pò causà edizioni pulmonarie.

Sarà entru in i seguenti dispusitivi: Tanki di fermeazione anaerobica, i titulari di gas, offeri di gas, offeri di torcia, zogas longa l'acioga pipeline d'acida.

Accessu à e zoni più citate per a custruzione è di mantenimentu deve esse appruvata da l'attellu, accumpagnatu da un staffu di monitorari, veste un surnitivu di sulpiazza pusitivu di l'idroga.

II. Sintomi di avvelenamentu

1. Avvelenamentu moderatu: sintomi cum'è photopobia, stemcendu, sensazione d'ochju, nasu di corpu straniera, sensazione, rializata à u nasu, u scacciatu dizistiness, u malu di u cantu, è fatigue.

2. L'avvelenamentu moderatu: sintomi cume dizzità, mal di testa, fatica, vading di a cuscenza, con egressione di u vestitu, andendu, è photophia, ochju tingling.

3. L'avvelenamentu seveto: manifestatu, palpitazioni, conditedore, labraggio di irellazioni, convusion, diarrale, è finalmente EDema, è Finalmente a morte, è a morte.

4. Avvelenamentu estremamente severa: inalazione di 1 o 2 borse è brusca in terra, costi di respirazione istantanea, vale à dì "

III. Primu aiutu per avvelenamentu

Quandu l'accidenti di avvelenamentu di suljide o di i solificatori di salminu o un persunagiu solu, u persunale stessu sia evacuatu à u latu di u ventu, è deve chjamà o rappurtà subitu.

Quandu qualchissia hè avvelenatu è inconsciente, u persunale di salvezza deve:

1. Portate una maschera di gasu o un respiratore di gas, porta un vestitu di gas, è esse vigilatu, è esse vigilatu, entre di più persone, entre in scena da u ventu superiore, è tagliate di fonte.

2. Quandu insing a scena di l'actidenti cusì cum'è i cuntaineri, citaderi, ghjusti, etc., duvete purtà a vostra cinturione di sicurità. Se ci hè qualchì prublema, duvete evacuà immediatamente a scena secondu u segnu di cuntattu.

3. Ventilazione raghjone, accelerate diffusione, dilute è dissolve sulfide di idrogenu cù acqua spray.

4. Move i feriti in un locu cù l'aria fresca in quantu prestu, sguassate a ropa contaminata, mantene u trattu respiratoriu apertu, è dà l'ossigenu immediatamente.

5. Osserva a respirazione è a cuscenza di u feritu. Se u core si ferma di respira, pruvate à fà CPR in 4 minuti più prestu (ùn respira micca a bocca).

6. Rospità Cardiopulmonaria ùn pò micca esse interrotta prima di ghjunghje à l'uspidale per inizià a salvezza.

IV. Misure preventive

1. L'equipaggiu di produzzione chì produce sulfide hydrogen duveria esse sigillatu finu à u pussibule è stallate cù i dispositi di alarme automaticu.

2. L'acqua per l'acqua, i residui di i persidenti chì cuntenenu sulfide di idrogenu deve esse purificatu è scaricatu dopu avè ghjunghje à i normi di l'emissione.

3. Quandu entra in locu di travagliu cum'è cuntainenti assirni, assittate, kilnie sussement, a cuncentrazione sia misurata prima, a cuncentrazione è e misure di detothifet duverà esse purtati à a sicurezza prima di l'operazione.

4. A cuncentrazione di sulfide di idrogenu in l'aria ambientale di u travagliu di sulfugiu di idrogenu deve esse misuratu regularmente.

5. Pigliate e misure protettive persunale durante u funziunamentu di u gasu, e cinturini di salvezza o e corde di salvezza intornu à i cinture di i travagliadori. L'assicuranza mutuale deve esse fatta, è più di duie persone si deve esse presente, è a persona avvelenata deve esse salvata immediatamente se una situazione anormale si trova.

6. Persone chì soffrenu da l'hepatite, nephropatia, è i tracheitis ùn anu micca impegnatu in operazioni esposti à u sulfide di idrogenu.

7. U rinfurzà a furmazione di cunniscenze prufessiunali pertinenti per l'impiegati è alzate a so cuscenza di a auto-prutezzione.

V. Matteria chì anu bisognu d'attenzione in diverse industrie

1. Precauzioni per l'operazione di campione

(1) Verificate se u sampler hè in bonu cundizione;

(2) Portate e maschere di gas adatta, stà in u ventu superiore, è anu una vigilazione speciale;

(3) Durante u prucessu di campeghju, a valvula manu deve esse aperta lentamente. Ùn lasciate micca a valvola cun una chjave.

2. Precauzioni per l'operazione di cuting d'acqua

(1) Portate maschere di gas adatti, anu una vigilazione speciale, è stà in a manu alta;

(2) Ci duverebbe esse una certa distanza trà a disegnata tagliata è l'apertura di desidratoria;

(3) U gasu di l'acidu liberatu deve esse neutralizatu cù a suluzione di calciu di u calciu o di u sodiu di u sodiu, è e misure d'isolazione deve esse pigliate per e prevenzione di i pedoni da esse avvelenatu;

(4) A ghjente ùn pò lascià a scena durante u prucessu di desidratazione per impedisce a liberazione di una grande quantità di gas acidu.

3. U travagliu di mantenimentu dentru l'equipaggiu

Hè necessariu ingrassà l'equipamentu è cuntenitori per u mantenimentu, in generale, rimbursà, hà aghjustatu è analizà u bigliettu di operazione sicura prima di entra in operazione. Tuttavia, certi attrezzatori è i cuntenituri anu bisognu à esse ingressu per caccià u sludge di l'oliu residuale è residuu prima di u mantenimentu. Durante u prucessu di pulizia, gasi tossichi è dannosi cum'è idrogenu di sulfide è l'oliu è u gasu sarà emessu. E misure di sicurità deve esse pigliate. E seguenti sette articuli sò i passi per u mantenimentu internu di l'equipamentu:

(1) Sviluppò un pianu di custruzzione;

(2) L'operatori anu sottumessu a furmazione tecnica di sicurità;

(3) Portate una maschera di gas adatta è porta un cinturione di sicurezza (corda);

(4) Prima di entra in u cuntainer di l'equipaggiu per l'operazione, campionante è l'analisi deve esse fatta;

(5) U tempu di operazione ùn deve esse troppu longu, in generale micca più di 30min;

(6) I biglietti di travagliu di sicurità di manipulazione;

(7) U persunale speciale deve esse guadagnatu durante u prucessu di custruzzione, è u persunale medico deve esse presente quandu hè necessariu.

4. Introduce a fossa (bè) è a trinchera per operazioni

(1) implementà regulamenti di prutezzione di sicurità per travaglià in spazi limitati;

(2) Cuntrollu a dewatering è decondension di diversi materiali in a fossa;

(3) Utilizate a ventilazione forzata o a ventilazione naturale per assicurà chì u cuntenutu di l'ossigenu hè più grande di u 20%;

(4) Portate una maschera di gas;

(5) Portate un cinturione di sicurezza (corda);

(6) I biglietti di travagliu di sicurità di manipulazione;

(7) U persunale speciale deve esse stallatu per supervisà l'operazione in terra sottu quandu entra in a fossa è tenite un pocu cuntattu cù a terra.

5. Pulizia di travagliu in a piscina

(1) Prima chì u tank più bassu hè puliti, a fossa deve esse pompata pulita è lavata cù l'acqua di alta pressione per u rimpiazzamentu;

(2) Cumamping è analisi per determinà e misure di a sicurità di u pianu di costruzione basata nantu à i risultati di misurazione;

(3) Portate maschere di gas adatta, anu una vigilazione speciale, è se ne necessariu, purtate un cinturione di sicurezza (corda);

(4) Gestite u bigliettu di travagliu per u spaziu limitatu.

6. A fuga plugging, operazioni di disassemblea o installazione

Quandu si plugging, scumparendu o installendu materiali di sulfide in idrogenu in l'equipaghji, cuntenituri, è pipelines, The Seist, The Seistds deve Fà:

(1) Verificà u travagliu Strictly sottu a pressione, vicinu à valvera cumunicà cù l'equipamentu cuntaineru, è cacciate a pressione residual;

(2) Portate maschere di gas adatti è anu una vigilazione speciale;

(3) Quandu disassemblendu i viti flanchi, ùn si ne disassemu micca tutti i viti prima ch'elli sò alluntanati, in modu di prevene una grande quantità di gasu tossicu da scappà.

7. Precauzioni per verificà l'equipaggiu di produzzione

(1) Operate liscia è strettamente impedisce a corsa, fuga, goccia è fuga;

(2) Installa un allargamentu di u sulfuru di idrogenu fissatu in u dispusitivu;

(3) rinfurzà u mantenimentu è a gestione di e spettaculi di pompa per riduce a fuga;

(4) rinforza a ventilazione in i zoni di fuga;

(5) Navi, pipelines, valves, etc. contenamente materiali suloglidi duveria esse inspeccionati regularmente è rimpiazzati;

(6) Se a cuncentrazione di hustoga sulurium hè di esse altu, deve esse riportatu prima, è certe e certe misure prutediate ponu esse pigliate prima di entra in u situ per l'inspezzione è u trattamentu.

VI. I requisiti per l'usu di e maschere di gas filtru

Quandu u cuntenutu d'ossigenu in l'aria in u locu di travagliu hè più grande o uguali à u 20%, è a cuncentrazione di sulfuri di idrogenu hè menu di 10MG / M3, un grisu canister mascher maschera di gas. Precauzioni per aduprà maschera di gas filtru:

(1) Verificate a stretta di l'aria prima di l'usu: Dopu chì l'utilizatore porta a maschera, bluccà l'ingressu di l'aria cù a so manu è inhale dura à u stessu tempu. Si sente occastu è aria, a maschera hè basamente airtica.

(2) purtallu currettamente: Sceglite una specificazione adattata per fà a riva di a coperta vicinu à a faccia. Prima di l'usu, duvete rinfurzà i viti di l'aria è u cappucciu, è cunnette l'altru finale cù i viti di u canistru per assicurà chì tutte e parte sò cunnesse liscia. Ricurdativi di scollegà u fondu di u canisterinu prima di aduprà. U tappu di gomma di l'intestazione d'aria, altrimenti hè propensu à l'accidenti di soffocamentu. Quandu in usu, u burato di ventilazione di u canister è a valvula di l'esposizione di u cappucciu paganu l'attinzioni per impedisce u bloccu di materiali stranieri.

(3) Postre eclergenza: In l'accidento di un accidente è ùn pò micca lascià a scena per un tempu, l'utente ùn deve cuntene u so soffiu è pigliate rapire u cappucciu è u mettì. Dopu avè cunfirmendu chì u latu di u famu hè strettamente cunnessu à a testa, poi usate l'aria restante in u corpu, è realizate una presta di stretità semplice prima di mette in usu.

Vii. I requisiti d'usu di l'apparechju di respirazione di l'aria

Quandu u cuntenutu di l'ossigenu in l'aria in u locu di travagliu hè menu di 20%, o a cuncentrazione di sulfurio di idrogenu hè più grande o uguali à 10 m3, una maschera di gas isolata. Attualmente, eiutu cuntenuti (respiratori di l'aria) sò cumunimenti utilizati.

Precautions per l'usu di l'apparechju di respirazione di l'aria:

1. Eseguite una prova di pressione prima di l'usu: Apertura a valvula di u cilindru è girà u cilindru in sensu in sensu per almenu 2 turni. L'osserva a lettura di a pressione gaude in u stessu tempu, a prisenza di a cilindru ùn deve micca esse micca à 28 di u cilindru ùn deve esse micca sustituitu cun un cilinderu piena di aria cumpressente.

2. Equipaggiu di vèstinu: Aghjustassi è aghjustà u cinturinu è cintura a cintura per chì a pusizione di u respiratore hè vicinu à u back di u corpu. A pressione gauge hè fissa nantu à a folla di spalla di u respiratore di l'aria, è u valore di indicazione di pressione pò esse osservata in ogni mumentu per ghjudicà l'aria restante in u cilindru.

3. Portate una maschera: Assicuratevi chì una valvula inhalazione hè stallata nantu à a maschera. Tirate u cappucciu è u mette nantu à a testa, cù u cinturione chjinatu pianu nantu à u capu è u collu, senza un iniculu. Tira u cappucciu à a spalle di a testa cù una mano, assicuratevi chì u mentone hè in a copertura di u chin di a maschera.

4. Verificate a sigilla di a maschera: tira a fine di u collu (e duie cinte sottu) versu a parte posteriore di a testa per appiccà u collu. Coperta l'interfaccia di a maschera di a palma di a manu, è inhale finu à a pressione negativa hè generata per verificà se a sigilla trà a maschera è a faccia hè bona. Se l'aria si svolge in a maschera, sguassate a maschera è u veste di novu. Se a maschera ùn pò micca esse sigillata cù a faccia dopu à aghjustà, rimpiazzallu cù un novu.

Nota: A forma stretta di l'anellu di a maschera è a pelle hè a garanzia per a sigilla di a maschera. Deve esse assicuratu chì ùn ci hè micca capelli o barba trà a superficia di a gomma è a pelle.

5. Quandu u cunsumu di l'aria in u cilindru righjunghji 5,5MPA, l'alarma, l'alarma sonerà per ricurdà l'utilizatore chì ci hè finu à u 16% di u cilindru. Dopu à sente l'alarma, duvete esse preparatu per finisce u travagliu in a zona di periculu è lasciate a zona di periculu.


Tempu post: Nov-19-2021